اخذ مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای اندیشمندان

به گزارش بنیاد اندیشمندان، در راستای گسترش فعالیت های آموزشی در حوزه آموزش های همگانی در زمینه اصول ایمنی، بهداشت و فوریت های پزشکی دپارتمان بهداشت و سلامت  این بنیاد طی تفاهم نامه ای با سازمان فنی و حرفه ای کشور موفق به اخذ مجوز اموزشگاه فنی و حرفه ای با شماره مجوز شماره مجوز ۱/۷/۱/۲۱۲۷۲۵ در حوزه آموزش های ایمنی، بهداشت و HSE گردید.

دکتر ندا ناظم اکباتانی در این راستا افزودند: افزایش سطح آگاهی عمومی پدافند غیرعامل ، کمک به افزایش آموزش‌های لازم به شهروندان جهت مواجه با بحران با همکاری نهاد های مسئول، تلاش در جهت نهادینه شدن اصول پدافند غیر عامل در سطح کشور ، افزایش سطح تاب آوری، بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری در مقابل آسیب‌ها از ماموریت های محول شده این دپارتمان می‌باشد.

ایشان افزودند: این دپارتمان در طول یکسال گذشته، با برگزاری بیش از 50 کارگاه و آموزش بیش از 3000 نفر از شهروندان و دانشجویان در حوزه آموزش های همگانی در زمینه اصول ایمنی، بهداشت و فوریت های پزشکی در سراسر کشور موفق به اخذ مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور گردید.

ندا ناظم اکباتانی افزودند: آموزش های عمومی حوزه بهداشت و سلامت با رویکرد  ارتقاء دانش خانواده تحت عنوان خانواده کارآمد در حوزه بهداشت و درمان در دستور کار این دپارتمان می‌باشد تا علاوه بر تخصصی که افراد در مقاطع مختلف دانشگاهی کسب می کنند، آموزش های اولیه ایمنی و بهداشت را نیز بعنوان یک موضوع پراهمیت یادگیری نمایند تا در مواقع بحران امکان کمک رسانی به خود و سپس دیگران را داشته باشند.

ایشان در پایان ضمن امادگی این مجموعه جهت همکاری و عقد قرارداد با دانشگاه ها و مراکز دولتی و غیر دولتی افزودند: این مجموعه امادگی خود جهت برگزاری دوره های تخصصی مختلف تحت استاندارد های ابلاغی سازمان فنی و حرفه ای کشور و دپارتمان بهداشت و درمان  این بنیاد اعلامی می دارد و  در تلاش است تا گامی موثر در جهت افزایش سطح دانش عمومی پدافند غیرعامل داشته باشد.

 

شهروندان محترم در سراسر کشور با مراجعه به صفحه رسمی اموزشگاه فنی و حرفه بنیاد اندیشمندان به آدرس andishmandan_health یا شماره تماس 09379430225 می‌توانند ضمن کسب اطلاع از تقویم آموزشی، جهت شرکت در دوره ها اقدام نمایند.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل