بهره‌مندی از توان نخبگان در طرح «همگام»

به گزارش بنیاد اندیشمدان؛ سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: از بدو حضور در این معاونت، بررسی و برنامه‌ریزی لازم جهت پایش روال‌ها و عملکردهای گذشته صورت گرفته و کمیته‌های مختلفی تشکیل شده‌اند.

وی افزود: در بخش‌های مختلف هر سه حوزه مجلس، استان و حقوقی، اقدامات جدید در راستای عمق‌بخشی نظارتی و تسریع در اقدامات با رویکرد اثربخشی صورت گرفته است.

قره سید رومیانی مطرح کرد: یکی از برنامه‌های دولت انقلابی و رئیس جمهور محترم، نظارت مردمی و استفاده از ظرفیت نخبگان و دلسوزان در پیشبرد امور است. در همین راستا طرح «همگام» در معاونت حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان کلید خورده که رویکرد این طرح بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و دلسوزان استانها جهت کمک به معاونت و اداره کل است. با این طرح سعی داریم نقاط ضعف و قوت وزارت در استانها، مطالبات مردم مناطق مختلف و… را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: در دولت مردمی بنا بر استفاده از ظرفیت آحاد مردم است و باتوجه به اینکه حوزه ورزش و جوانان، حوزه‌ای است که مورد علاقه آحاد مردم است با استفاده از ظرفیت تک‌تک هموطنان در شناسایی نقاط قوت و ضعف می‌توانیم سرعت گیری بیشتری در پیگیری امور داشته باشیم.

سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد: طرح همگام رابطه مردم با خادمین خود را بسیار نزدیک‌تر و کمک می‌کند که از ظرفیت دلسوزان نظام اسلامی بیشتر استفاده کنیم.

وی با بیان طرز کار طرح همگام گفت: افراد زیادی در سراسر کشور حضور دارند که علاقمند کمک به دولت هستند. به طور مثال فردی دانشجو است و در کنار درس و تحصیل، در راستای علاقه به حوزه ورزش و جوانان تمایل دارد مطالب و نکاتی که به توسعه منطقه خود و ارتقاء رویکردهای رفتاری و مدیریتی می‌انجامد را بدون واسطه به وزارتخانه و معاونت ما منتقل کند؛ طرح همگام این ارتباط را تسهیل می‌کند. با برگزاری جلسات حضوری سعی در ایجاد شبکه‌های استانی جهت افزایش ارتباط با این وزارتخانه و معاونت را داریم. هرچقدر ما بتوانیم نظارت مردمی را افزایش دهیم، یقینا در پیشبرد امور موفق‌تر خواهیم شد. هر چقدر بتوانیم خود را به مردم نزدیک‌تر کنیم، می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

وی تاکید کرد: در استانهای مختلف افراد بسیاری وجود دارند که دلسوزند و ضعفها و قوتها را مشاهده می‌کنند و تمایل دارند به دولت انقلابی جهت موفقیت بیشتر کمک کنند، پس بنابراین همه ما ملزمیم بستر لازم را جهت استفاده از تمامی ظرفیتها ایجاد کنیم.

قره سید رومیانی عنوان کرد: بزودی اطلاعیه‌های لازم در خصوص طرح همگام اطلاع رسانی می‌شود. سعی داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح را اجرایی کنیم.

خروج از نسخه موبایل