دوازدهمین نمایشگاه نوآوری اینوتکس پایان یافت/معرفی برترین‌های اینوتکس‌پیچ

به گزارش بنیاد اندیشمدان؛ آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس بعد از ظهر امروز – جمعه ۲۲ اردیبهشت- در محل پارک فناوری پردیس برگزار و برترین های رویداد اینوتکس پیچ طی آن معرفی شدند.

اینوتکس پیچ رقابت استارتاپ ها در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران ایرانی و بین المللی از جمله رویدادهای نمایشگاه اینوتکس بود.

اینوتکس پیچ به عنوان یکی از بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در ششمین دوره آن در ۵ استان اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار شد.

قبل از مشخص شدن برگزیدگان نهایی برگزیدگان استانی در دور پایانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در بخش نخست مرحله فینال، ۹ تیم استانی اینوتکس پیچ شامل؛ تیم “بیازما” از تهران فعال در زمینه آزمایشگاه مجازی برای دانش آموزان، تیم “فوتبالیت” از اصفهان فعال در حوزه باشگاه و مدیریت باشگاه، تیم “بوم وند” از بندرعباس در حوزه گردشگری، تیم “هلپیکال” از مشهد فعال در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، تیم “کروسین فدک” فعال در زمینه زعفران و فرآوری آن، تیم “موری” از تهران فعال در زمینه هوش مصنوعی برای خرید لباس در شبکه‌های اجتماعی، تیم “زهردارو اکسیرجان” از اردبیل فعال در حوزه تولید داروی ضد رماتیسم از زهر مار، تیم “زنو” از اردبیل فعال در حوزه روانشناسی، تیم “ویرا بیوتک” دستاوردهای خود را در مقابل داوران ارائه کردند.

در نهایت بر اساس رای داوران دو تیم “کروسین فدک” و “بوم وند” به عنوان برگزیدگان ششمین دوره اینوتکس‌پیچ انتخاب شدند.

به تیم اول رویداد اینوتکس پیچ، ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۵۰ میلیون ریال نقد از طرف حامی و ۳۵۰ میلیون ریال از طرف پارک فناوری پردیس اعطا شد.

تیم دوم این رقابت نیز مشمول دریافت ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۵۰ میلیون ریال نقدی از طرف حامی و ۲۵۰ میلیون ریال از طرف پارک فناوری پردیس تقدیم شد.

برترین بروکرها (کارگزاران)

در اختتامیه این رویداد نیز کارگزاران واسطه‌ای برتر کشور و کارگزار برتر دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس معرفی شدند.

بر اساس رای داوران، برترین‌ها به این شرح است؛

شرکت توسعه صنعت شریف کارگزار فناوری استان کرمانشاه

شرکت فناوری های پیشرفته آسیا کارگزار فناوری استان اصفهان

بومرنگ هم آرا کارگزار فناوری استان تهران

راهکار تجارت پویا سورنا کارگزار فناوری استان یزد

شرکت فناوری پیشرفته آسیا از اصفهان به واسطه حجم ریالی و تعداد قرارداد کارگزار برتر نمایشگاه اعلام شد

برترین‌های رویداد سیکاپسیکاپ رویداد علمی سرگرمی است که با هدف هم‌افزایی و کسب تجربه تازه در حوزه آموزش، توسعه فناوری و نوآوری‌های آموزشی برگزار می شود. در بخش رویداد سیکاپ برترین‌ها به این شرح است:

تیم اصفهان با طرح وایت برد هوشمند و پارکینگ معلولین

تیم تهران با طرح سی ان سی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس Inotex۲۰۲۳) با سخنرانی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از ۱۹ اردیبهشت به طور رسمی آغاز به کار کرد.

اینوتکس بزرگ ترین گردهمایی شرکت های دانش بنیان، نوپا و نوآور است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون در حال برگزاری است و هم اکنون به مهم ترین رویداد نوآوری و فناوری کشور و منطقه جنوب غرب آسیا تبدیل شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از ۷۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.

توانمندسازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب برای ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه اینوتکس است.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز نمایشگاه اینوتکس است و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت های مختلف از بخش خصوصی، برگزارکننده این نمایشگاه محسوب می شود. معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان های دائمی این نمایشگاه هستند.

این رویداد بزرگ حوزه نوآوری امسال با حضور بیش از ۴۵۰ استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان برگزار شد.


خروج از نسخه موبایل