دومین دوره مسابقات ملی «ره‌نشان»

به گزارش بنیاد اندیشمندان؛ دومین دوره طرح رویدادهای رقابتي مسئله‌محور ره‌نشان با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به انجام پروژه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی با حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

 

دومین دوره طرح رویدادهای رقابتي مسئله‌محور ره‌نشان با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به انجام پروژه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی با حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
در دوره نخست این مسابقات، ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت نمودند که در بازه زمانی ۵ ماهه مسابقات، بر روی ۵۶ پروژه تعریف شده از سوی ۳۸ شرکت فناور به رقابت پرداختند.
در دومین دوره این مسابقات، شرکت های فناور و صنعتی در پنج حوزه سلامت، حمل و نقل، مواد و معدن، هوشمندسازی و انرژی اقدام به تعریف پروژه نموده اند تا شرکت کنندگان ضمن ارزیابی اولیه و تیم‌سازی، وارد فاز حل مسئله و انجام این پروژه‌ها شوند.
شرکت در کارگاه‌های آموزش عمومی و تخصصی، کسب تجربه انجام پروژه‌های واقعی با کمک راهبران متخصص شرکت و تیم‌سازی از مزایای اصلی شرکت در این مسابقه می باشد.
تیم های برگزیده علاوه بر امتیاز فعالیت نخبگانی، از جوایز نقدی این مسابقات بهره‌مند خواهند شد
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی ره نشان به آدرس Rahneshan.ir مراجعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل