افتتاح فاز اول کارخانه نوآوری البرز

به گزارش بنیاد اندیشمندان؛ کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، با هدف استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، بعنوان نمادی از توسعه اکوسیستم های نوآوری با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در استان البرز افتتاح شد.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح فاز یک کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، با تقدیر از فعالیت های شرکت دانش بنیان سیوان در راه اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت : خوشبختانه‌، می بینیم که جامعه در حال درک و باور اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق است و این موضوع، راه را برای رونق زیست بوم فناوری و نوآوری هموار می کند. خوشحالم که مسوولین استان البرز، به مفاهیم این حوزه تسلط دارند و نسبت به تحقق آن دغدغه‌مند هستند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این مسیر همراه بخش‌هایی است که از ترویج این مفهوم حمایت کنند.

در این مراسم که با حضور استاندار، معاونین استانداری، رئیس و اعضای شورای شهرکرج همچنین شهردار و دیگر مقامات ارشد استان و چند تن از اعضا بنیاد نخبگان برگزار شد، ستاری با بیان این که کارخانه نوآوری و صنایع البرز؛ زایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق است افزود: بر بستر این زیرساخت، ایده‌های نوآورانه و خلاق شکوفا و پس از رشد و توانمندی به بدنه اقتصاد و اشتغال استان و کشور ملحق می‌شوند. اگر بخش های استانی از این ظرفیت حمایت کنند، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز آمادگی دارد تا از این حوزه حمایت کند.

خروج از نسخه موبایل