توجه به نظرات نخبگان از اصول مردمی‌سازی است

سیداحمد عبودتیان دستیار رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در  یادداشت خود با عنوان «توجه به نظرات نخبگان از اصول مردمی‌سازی است» این گونه آورده است:

سیداحمد عبودتیان با تاکید بر اینکه دشمن همواره در تلاش بوده تا اهداف انقلاب ما به عمل نرسد اما دست غیب همیشه پشت این ملت و انقلاب بوده است، اظهار کرد: هر کشوری براساس ایدیولوژی و فرهنگ خود الگوی حکمرانی دارد و الگوی همه ما نیز جمهوری اسلامی است.

عبودتیان، مردمی سازی دولت را یک ضرورت و واقعیتی انکارناپذیر دانست و یادآور شد: از آنجایی که همیشه قدرت مستضعفان دست توانای خداوند است پس تلاش داریم تا قدرت مستضعفان در تعیین سرنوشت خودشان اثرگذار باشد.

به گفته وی، الگوی حکمرانی در کشور را باید به گونه ای طراحی کنیم که خداگونگی انسان بروز کند و باید در مدارس و دانشگاه ها در این خصوص صحبت شود.

این مسوول با بیان اینکه دولت آیت الله رییسی مسیرهایی که در تلاش برای انحراف انقلاب است را شناسی می کند و در این خصوص تا پای جان پای کار است، افزود: ساده سازی و فراگیرسازی در حکمرانی اصلی است که همواره باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امروز دامنه تهدیدات دشمن بسیار گسترده شده اما برای اینکه برگردیم به دوره همدلی دهه ۶۰ باید از همکاری و همیاری مردم استفاده کنیم.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت توجه به نظرات نخبگان را از اصول مردمی سازی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت افرادی که در زمینه نظارت های عمومی فعال بوده و همچنین ارتباط دولت را با مردم تسهیل می کنند باید صورت بپذیرد.

عبودتیان تاکید کرد: می خواهیم الگوی مردمی سازی توسط مدیران اجرایی استان ها صورت بپذیرد تا مصادیق آن در سطح منطقه بیشتر دیده شود و از این رو تمامی دستگاه ها باید پیوست مردمی داشته باشند و این موضوع را هم در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به استقرار ۲۹ ماهه دولت آیت الله رییسی، خاطرنشان کرد: ایشان تاکنون ۴۵ سفر استانی و ۲۷ سفر خارجی داشته که این موضوع بایستی به نحو مناسب و شایسته ای اطلاع رسانی شود.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه الگوی تبیین و تواصی باید توسط مدیران دستگاه های اجرایی صورت بگیرد، افزود: دشمن با تمام تلاش خود سعی در ناامنی دارد تا مردم به پای صندوق های رای نیایند اما باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا دشمن در این زمینه نیز ناکام بماند.

خروج از نسخه موبایل